Undgå fejl med certificerede
Cherwell-konsulenter

Bruger I Service Management Systemet Cherwell, eller overvejer I, om systemet også vil være det bedste ITSM-system for jer, så er vi the go-to-guys i Danmark. Sagt helt uden bullshit, for vi er den ene af de to danske virksomheder, der er Cherwell-certificerede. Den anden virksomhed er Clever Choice, som vi arbejder tæt sammen med.

Vores certificering og erfaring gør, at vi både kan rådgive jer, når I overvejer, hvordan systemet bedst tilpasses netop jeres virksomhed, og at vi kan planlægge, hvordan I får det implementeret og begynder at bruge det bagefter.

Vælg Cherwell, hvis I vil have en let ITSM-løsning 

Eftersom systemet er drag and drop, løser mange virksomheder selv en stor del af opgaverne internt og trækker kun på os i en opstartsfase eller for at opkvalificere deres medarbejdere.

Når vi udvikler og arbejder hands on for vores kunder, udgør implementeringen som regel en meget lille del af arbejdet, fordi

  • vi er specialiserede og kan planlægge en opstart meget præcist
  • erfaringen gør, at vi ved, hvad vi skal gøre
  • systemet er så let at arbejde i

Det er jeres garanti for, at I og vi ikke skal bruge tid på at rette fejl bagefter.

Når flere af vores kunder har behov for nye tillægsmoduler til Cherwell, udvikler vi dem og har allerede udviklet de første tre. Dem kan vi selvfølgelig også bruge hos jer, så I undgår at betale for hele udviklingen og nøjes med at betale et engangsbeløb.

Sådan foregår samarbejdet

Selv om alle kunder er forskellige, følger vi typisk samme procedure, når vi indleder et samarbejde med nye kunder:

  1. Fælles opstart med jer, Clever Choice og os
  2. I får et overslag på, hvad det vil koste at booke os til at implementere systemet hos jer og en præcis pris på en licens til Cherwell
  3. Når I har købt systemet, holder vi et opstartsmøde, hvor vi stiller en række spørgsmål, så vi får et mere detaljeret billede af jeres øvrige it-systemer og behov
  4. Vi sender et bud på, hvordan opstarten kan fungere og estimerer en pris. Det er også muligt at aftale en fast pris
  5. Når I har accepteret vores tilbud, går vi i gang med at løse opgaverne
  6. I det omfang det kan lade sig gøre, udvikler vi løbende prototyper, som vi gennemgår med jer, for at undgå misforståelser
  7. Undervejs holder vi møder og workshops med jer som beskrevet i planen samt ad hoc-møder

En opstart kan vare lige fra få ugers effektivt arbejde til en grundig proces over flere år.

Vores anbefaling er, at vi primært arbejder fra vores eget kontor på Vesterbro og kun er hos jer, når opgaven kræver det. Eventuelt når vi skal holde et møde eller en workshop. Hvis I foretrækker, at vi sidder hos her hele tiden, kan det selvfølgelig også lade sig gøre.

Lyder det som noget for jer, så ring gerne 31 20 68 78, så kommer vi gerne forbi på et uforpligtende besøg.

Adresse:

Vesterbrogade 121, 6.
1620 København V

Bank: Nykredit
CVR: 39334410

Kontakt:

+45 31 20 68 78
jeppe@aimright.dk